7 Contoh Makanan Malaysia Yang Anda Boleh Jual Di Ebay!

jual makanan online

Dalam artikel kali ini saya nak kongsikan antara barang-barang makanan yang mungkin anda tak jangka di Ebay pun boleh dijual!

Bukan satu bukan dua.. tapi ada yang sampai dah beratus-ratus unit!

Apa barang tu? Saya selalu di tanya oleh ramai orang nak jual apa kat ebay ni!

Sebenarnya semua barang boleh dijual. Yang penting anda take action!

Jom tengok antara barang yang mudah untuk anda dapat di kedai-kedai runcit atau di sekeliling anda.

Read more

error: Content is protected !!